אתגר פליאו 30

האמריקאים מומחים במוטיבציה. מאז שנחתו הפוריטנים  עם המייפלאוור ליד בוסטון הם מקדשים את הנחישות וההתמדה שלא יכולים לבוא אלא עם מנה גדושה של ממוטיבציה.

אחד הפיתוחים הייחודיים שלהם בתחום הוא ה"אתגר" (Challenge). זהו מאמץ מיוחד לתקופה מוגבלת שהשתתף מתחייב אליו , בעיקר כלפי עצמו. האתגר נעשה בדרך כלל במסגרת קהילה שמתאספת במיוחד לכבודו וכך מועצמת ההתחייבות והמשתתפים זוכים לתמיכה של בעלי נסיון והמשתתפים האחרים.

מכיוון שיישום פליאו הוא שינוי תזונתי משמעותי ביותר הוא מאוד מתאים לאתגר כזה. הפופלריות שלו בקרב קהילת תזונת הפליאו נזקפת לזכות Melissa & Dallas Hartwig מהאתר Whole9life.com  שמיתגו אותו כ – Whole30℗.

בקיצור, החלטנו לבדוק אם השיטה הזאת תעבוד גם על היהודים שהגיעו לכאן מכל רחבי העולם באוניות, מטוסים, חמורים וגמלים ולכן אנחנו מכריזים על "אתגר פליאו 30" שיחל ביום א' הקרוב, 24 לפברואר, וייגמר בבוקר יום א' 24 למרץ.

הנה תרגום של ההסבר הקצר של דאלאס ומליסה על האתגר: "חשוב עליו כאיתחול תזונתי מחדש המיועד לעזור לך לשחזר מטבוליזם בריא, לרפא את דרכי העיכול שלך, להרגיע דלקת המערכתית ולשים סוף לתשוקות, הרגלים, ויחסים לא בריאים עם אוכל. מאז 2009 אלפי אנשים יישמו את התוכנית שלנו כצעד ראשון לשינוי הדרך בה הם ניזונים בשארית חייהם."

לצורך האתגר הקמנו קבוצה ייעודית בפייסבוק בשם אתגר פליאו 30 אותה תנהל ורד לב (למי שרוצים להכיר אותה) שהיא נטורופתית ופליאואיסטית. בדף הפייסבוק תמצאו את כל פרטי האתגר. אגב, האתגר יכול לעזור גם למקיימי פליאו ותיקים ורבים מהם כבר נרשמו. עד עכשיו נרשמו 50 איש (כולל הזוג בן דור וילדיו).

בחודשים האחרונים הפכתי ל"צמוד פייסבוק" ואין לי מילים לתאר את היעילות שלו בגיבוש קהילה על כל ההיבטים החיוביים שלה.

בהצלחה למשתתפים

שנהיה בריאים

מיקי

Be Sociable, Share!
פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

5 תגובות בנושא אתגר פליאו 30

  1. מאת נדב‏:

    מיקי שלום,הופנתי אליך ע"י דר' ראובן ברק שיעץ לי שאולי תוכל לעזור לי,שאלתי היא: לפני 7 ימים התחלתי לאכול לפי שיטת הפלאו,שאלתי היא האם היא מתאימה גם למי שסובל מבעיה כיליתית וחלבון גבוהה בשתן.השאלה נובעת מכך שבתזונה הנ"ל כמות החלבון גבוהה.אודה לך על תשובה בנושא.

    • מאת מיקי בן דור‏:

      נדב שלום
      אין לי מספיק ידע לענות על שאלתך אם כי בגדול פליאו היא התזונה הכי טבעית שלנו וקשה לי לראות איך היא תזיק למישהו. בכל מקרה אני מציע שתפנה להגר פלדמן שהיא נטורופתית ואשמח אם תעדכן אותנו hagar.shimshon@gmail.com . בהצלחה.

      • מאת נדב‏:

        תודה לך על התגובה המהירה,אני אפנה להגר ואעדכן אותך,שבת שלום

  2. מאת דויד‏:

    מיקי שלום . שמעתי היום על שיטת פליאו ומעונין לנסות את שיטת פליאו
    אבקש את עזרתכם מהם הצעדים הראשונים לישם שיטה זו
    אודה לך על עזרתך

    • מאת מיקי בן דור‏:

      דויד שלום
      הדרך הכי טובה היא להצטרף לקבוצת paleo israel בפייסבוק. יש שם בפוסט הראשון הפניה לסרטון של הגר פלדמן המדריך כיצד להתחיל פליאו. בהצלחה