מי יהיה בכנס הפליאו ביום שישי הקרוב בפארק הירקון?

ידידי דעאל שלו הקדמוני כתב פוסט נפלא מדוע כדאי לבוא לכנס ביום שישי הקרוב בפארק הירקון. אני רוצה לספר לכם על האנשים שיהיו שם.

יהיו שם אנשים שלקחו אחריות לבריאותם – אנשים ששמו לב שלמרות שכולם נמנעים משומן מן החי וכולם אוכלים המון "דגנים מלאים בריאים" מספר המיטות בבתי החולים רק גדל וגדל ולכל אחד מאיתנו יש קרובים וידידים רבים מדי שחולים במחלות שונות ומשונות. אנשים אלה הגיעו למסקנה ש"המלך עירום", שהסמכות נכשלה ואין אף אחד מלבדם שיכול לדאוג לבריאותם.

יהיו שם אנשים אמיצים – אנשים שלאחר שחקרו והגיעו למסקנה שהאשמה היא בדיוק באותן המלצות שנועדו לעזור להם גילו אומץ להתעלם מסמכות ה"מומחים" ולנסות על עצמם ולעיתים גם על בני משפחתם את תוצאות מחקרם.

יהיו שם אנשים מלאי ביטחון – אנשים שדילגו בהצלחה על תהום אי האמונה בסמכות. אנשים עם תחושה חזקה של אוטונומיה ודרישה לשוויון כמו אחיהם הציידים לקטים.

יהיו שם אנשים שממשיכים ללמוד ולחקור – אנשים שלא תלויים בשום גורו וסומכים רק על כישוריהם כדי לנפות את המוץ מהתבן.

יהיו שם אנשים סובלניים – אנשים שיודעים שלמרות שהגישה האבולוציונית הגיונית אין רק דרך אחת ליהנות מיתרונותיה וכול אחד מאיתנו הוא אדם שלם ומיוחד שיש לכבד את יחודו.

יהיו שם אנשים עם אהבה והערכה עמוקה לטבע – אנשים שיודעים את המחיר שאנחנו משלמים על התרחקותנו מהטבע ואת התוצאות הנפלאות של חזרה לתזונה הקרובה ככל האפשר לזו הטבעית של אבות אבותינו הקדמונים.

יהיו שם אנשים שחשים חובה לתרום לכלל – אנשים המוכנים לשתף את אלה הרוצים עזרה בדרך שהובילה אותם לבריאות.

יהיו שם אנשים בריאים בגופם ובנפשם!

 

אני כבר לא יכול לחכות. ואתם?

להתראות בכנס. הנה לינק לפרטים ולהרשמה (חינם כמובן)

מיקי

Be Sociable, Share!
פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

3 תגובות בנושא מי יהיה בכנס הפליאו ביום שישי הקרוב בפארק הירקון?

  1. מאת יוסי‏:

    למיקי
    ברכות לקיום הכנס , ויישר כוח על ההתמדה והאנרגיה שאתה מוציא כדי להמשיך ולחקור את נושא התזונה והתאמתה לזמננו, ולתחזק את האתר הזה. לא קל להתמודד עם הנחות יסוד וקביעות של אנשי מדע מפורסמים ובעלי שם, ולהגיד שלפעמים ההיפך הוא הנכון. צריך לכך מחשבה בהירה והגיונית וגם אומץ אינטלקטואלי.
    גם סבלנות רבה נדרשת כדי לענות על שאלות רבות שאתה וחבריך (קראתי כרגע גם את הפוסט של מר קדמוני שאליו הפנית) מקבלים מקהל הקוראים שגם הם מתענינים ורוצים לקחת אחריות על בריאותם ובריאות ילדיהם, אם גם לפעמים כמו שציינת בדרך שלא תמיד זהה.
    אני חושב שאתם עושה עבודה יוצאת מן הכלל ושמחתי לקרוא את רשימת ה-"יהיו שם אנשים" המודגשת למעלה. בהצלחה!!!

  2. מאת מיקי בן דור‏:

    יוסי
    הבלוג הזה בר מזל שיש לו קורא מגיב מסוגך שממשיך לקרוא ולהגיב למרות שדרכנו התזונתית שונה מאוד בתחום הבשר. המשך להגיב פה. אנחנו זקוקים לאיזון הזה.